Premiile Webstock

WEBSTOCK AWARDS 2019

Webstock Awards ofera recunoastere celor mai creative si inedite proiecte si campanii din online (inclusiv social media si mobile), realizate in Romania, in ultimul an.


Categorii 2019

AWARDS CATEGORIES FOR 2019

Best Marketing & Technology Podcast

Categorie adresata podcast-urilor care abordeaza predominant subiecte despre comunicare, marketing, digital, tehnologie si business online. Autorii podcast-urilor trebuie sa fie implicati in domeniile marcom & tech. Pot fi inscrise atat podcast-uri personale, cat si de companie / brand. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Use of Photography

Proiecte sau campanii de comunicare online ori proiecte digitale offline, in care fotografia a avut un rol important, cu un  concept unitar, ce s-au remarcat prin creativitate si executie. Se apreciaza rolul fotografiei in proiect si felul in care ea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte de brand. Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior si care nu sunt inscrise deja si la Best Use of Instagram. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Use of Video

Proiecte sau campanii de comunicare online ori proiecte digitale offline, in care continutul video a avut un rol important, cu un  concept unitar, ce s-au remarcat prin creativitate si executie. Pot fi campanii care s-au remarcat fie prin viralitate, fie prin creativitate, concept ori executie. Proiectele online pot fi reprezentate fie de site-uri dedicate (ori sectiuni pe acestea), fie de campanii de brand. Se apreciaza rolul elementelor video in proiect si felul in care acestea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte ale organizatiilor (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior si care nu sunt inscrise deja si la Best Use of YouTube. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Mobile Applications

Aplicatii mobile B2C dezvoltate de organizatii si companii din Romania pentru piata locala. Conteaza foarte mult creativitatea proiectului, utilitatea si impactul pe care aplicatiile le-au avut in randul utilizatorilor. Nu sunt admise aplicatii de prezentare de produs, de companie (obisnuite), cele din servicii clasice (e-commerce, online booking, banking, telecom, utilitati etc). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Brand on Instagram

Conturi de Instagram ale brandurilor (companiilor) care comunica constant cu publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica in mod frecvent status-uri, stories si clipuri pe IGTV, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 5.000 de persoane. La aceasta categorie pot fi inscrise conturi participante si la editii anterioare, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Brand on YouTube

Conturi de YouTube ale brandurilor (companiilor) care comunica constant cu publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica in mod frecvent clipuri, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 5.000 de persoane. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Social Good Campaigns

Campanii initiate de bloggeri, vloggeri, jurnalisti, influenceri, persoane publice, lansate in ultimul an, in mediul online sau offline (care a avut si sprijin online), ce au sprijinit o initiativa sau o idee de bine, au cautat sa schimbe perceptii, au sustinut comunitati. La aceasta categorie nu se pot inscrie organizatiile (for-profit, non-profit, din administratie) si nici proiecte deja participante la editia anterioara. Sunt admise colaborarile intre creatori de continnut si organizatii, insa proiectele trebuie sa fi fost initiate de persoanele mai sus amintite. Preselectia propunerilor va tine cont de impactul avut in mediul online si offline, de aceea e important sa existe in descrierea proiectelor cat mai multe date concrete. Un creator poate inscrie un singur proiect. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Online Video Shows

Categorie dedicata emisiunilor cu difuzare exclusiv online, cu mai multe episoade, canalelor jurnalistilor care publica in mod constant clipuri pe anumite teme, canalelor publicatiilor online, serialelor online. In aceaasta categorie nu pot fi inscrise canale de nisa (culinare, tech, auto, fashion & beauty etc) si nici vlogurile personale clasice. Pot fi propuse proiecte care apar pe YouTube, Vimeo, Facebook ori pe alte platforme online. Categoria se adreseaza atat creatorilor de continut, cat si organizatiilor (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt admise proiecte lansate incepand cu ianuarie 2018. Nu pot fi inscrise proiecte care au fost nominalizate deja anul trecut la Webstoock Awards, in categorii similare. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Use of Instagram

Campanii derulate de brand-uri pe Instagram, atat pe contul propriu, cat si pe cel al influencerilor colaboratori. Campanii care se remarca prin creativitate, un concept inedit si pe felul in care au fost folosite optiunile platformei ori conturile influencerilor. Campanii in care Instagram a avut un rol bine definit. Categorie dedicata brand-urilor. Un brand poate inscrie maximum 3 proiecte in aceasta categorie. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Use of YouTube

Campanii derulate de brand-uri pe YouTube, atat pe contul propriu, cat si pe cel al influencerilor colaboratori. Campanii care se remarca prin creativitate, un concept inedit si pe felul in care au fost folosite optiunile platformei ori conturile influencerilor. Campanii in care YouTube a avut un rol bine definit. Categorie dedicata brand-urilor. Un brand poate inscrie maximum 3 proiecte in aceasta categorie. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Independent Publishing

Categorie deschisa proiectelor media online nou aparute in peisajul local, lansate in ultimii cativa ani, fara o legatura cu trusturi sau cu produse media offline, care se sustin prin donatii, crowdfunding, proiecte speciale si advertising. In aceasta categorie sunt acceptate proiecte cu larga recunoastere si o audienta consistenta. Preselectia va fi facuta de un grup de jurnalisti si profesionisti in comunicare. Castigatorii vor fi alesi prin votul public online si cel al unui juriu dedicat. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Influencer Campaigns

Campanii desfasurate de branduri cu creatori de continut (bloggeri, vloggeri sau instagrammeri) si/ sau celebritati. Creativitatea campaniilor e un factor esential in preselectia proiectelor, dar va fi apreciat si rolul influencerilor si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand / o companie si sa sublinieze rolul pe care influencerii l-au avut in campanie. La aceasta categorie pot fi inscrise doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Un brand poate inscrie maximum 3 proiecte in aceasta categorie. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Digital Innovation

Categorie dedicata proiectelor noi, care utilizeaza elemente sau tehnologii inovatoare. Noutatea este asadar un factor diferentiator. Multe proiecte provin de obicei din randul brand-urilor care au facut experimente social media sau in online, asa cum altele sunt inscrise de persoane care experimenteaza noi tehnologii sau chiar inoveaza. Sunt acceptate doar proiecte lansate deja si care fie se adreseaza pietei noastre. La aceasta categorie pot fi inscrise doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Vezi lista castigatori si nominalizati

Best Experiential Campaigns

Categorie dedicata proiectelor speciale isi campaniilor care combina mediul online cu spatiul offline, initiate de companii si brand-uri, ce pun accent pe oferirea unei experiente inedite audientei. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si aspectul “special” al proiectului. Sunt cautate proiecte intr-adevar deosebite, care au avut o idee puternica sau o implementare inedita. Nu sunt admise proiectele personale, campaniile de brand si nici evenimente de genul concerte, festivaluri, meetups ori conferinte, dar sunt acceptate activarile creative ale brandurilor din cadrul evenimentelor. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi lista castigatori si nominalizati

ABSOLUT Online Personality of the Year

La aceasta categorie, pot fi propuse persoane active in mediul online, care se exprima prin intermediul blogurilor, comunitatilor si site-urilor si au o prezenta activa in retelele sociale. Persoane care au creat comunitati sau sunt recunoscute ca voci importante in diverse domenii. Persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati. Incepand din acest an, premiul va fi desemnat atat prin votul juriului, cat si prin vot public online. Vezi lista castigatori si nominalizati

Excellence Awards - Israel Ministry of Tourism

Excellence Awards - Oana Gheorghiu & Carmen Uscatu

Excellence Awards - LooLoo Kids

Excellence Awards - Atena Boca

Juriu 2019

OUR JUDGES FOR THIS EDITION

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

Alex Visa

Chief Digital Officer, GroupM Romania

Bogdan Apostol

General Manager, Voxline Communication

Andrei Ungureanu

CEE Content Manager, The Coca-Cola Company

Ciprian Susanu

Online Marketing Consultant, Formula4

Cristian China Birta

Social Media Consultant, Kooperativa 2.0

Dorin Boerescu

CEO, 2Performant.com

Gabriel Nedelea

Manging Partner, Sunshine Digital

Gabriel Sora

Digital Marketing Consultant, Clear Maze SRL

Gabriela Enescu

Managing Partner, Uppercase-Peregrin

Ina Badarau

PR Manager, MedLife Group

Ioana Marzac Sigarteu

Corporate Communication Manager, Samsung Electronics Romania

Ioana Anescu

Executive Director, IAB Romania

Ionut Munteanu

Digital Marketing Evangelist & Entrepreneur

Mugur Patrascu

Managing Partner, Screen Native

Laurentiu Dumitrescu

Managing Partner, Digital Star

Matei Stoicescu

PR Manager, Vodafone Romania

Dan Virtopeanu

Managing Partner, Breeze Mobile

Monica Jitariuc

Managing Director, MSL The Practice

Vlad Popovici

Managing Director, Kubis

Patricia Zegreanu

Marketing & Communication Manager, Skoda

Raluca Radu

Country Manager, Answear.ro

Robert Katai

Content Marketing Manager, Bannersnack

Dan Boabes

Founder, CityLink

Simona Andrei

Brand Manager, Pernod Ricard Romania

Costin Cocioaba

Managing Director, The Web Room

Mihai Dragan

COO, Oveit

Calin Coman

Handsome Creative Director, Handsome Advertising

Corina Bacanu Calarasu

Digital Creative

Roxana David

The Marketing Fairy & Co-Fondator, Creadiv

Tudor Galos

Senior Business Consultant, Tudor Galos Consulting

Alex Dona

Founder, Marketing Mindset

Cristina Avram

Marketing Director, Avon

Anca Roman

Touchpoints, Digital & Communication Manager, FrieslandCampina Romania

Alina Cinciulescu

Strategy Manager, Global Records

Carmen Popa-Nemoiu

Marketing Manager, Revolut

Paul Cotor

Head of Creatives, Minio Studio

Delia Margarit

Managing Partner The Good Company

Sorana Savu

Senior Partner, Premium Communication

Claudia Tocila

Head of Marketing, Vola.ro

Cristina Hanganu

Communication & CSR Director, Lidl Romania

Roxana Dumitru

Marketing Director, De'Longhi Group

Marius Pahomi

CEO, Conversion Marketing

Raluca Kisescu

Marketing Consultant

Vlad Eftenie

Architect & Photographer, www.vladeftenie.ro

George Man

Managing Partner, Creative Market Agency

Gabriel Patru

President, IAB Romania

Emanuel Romedea

Instagrammer, @yesmyfriend

Silvia Mihailescu

Head of Communication, ING

Adrian Apostol

Fondator & Partener, Ideologiq Group

Alexandru Lapusan

CEO & Founding Partner, Zitec

Gabriel-Adrian Eremia

Marketing Director, Arctic

Raluca Mihalachioiu

Founder & Managing Partner, The Public Advisors

Mihai Tanase

Head of Digital & CRM, Renault Romania

Dana Dobrescu

SCE Corporate & Government Affairs Manager, Mondelēz International

Dana Nae Popa

Owner & Managing Director, Pastel

Daniela Ene

PR & Specialties Manager, URBB

Laura Plugaru

Social Media Manager, BCR

Octavian Gheorghe

Head of Social Media, GMP PR

Raluca Duta

Chief Digital Officer, L'Oreal Romania

Vica Schipor-Doroftei

Social Media Manager, Bitdefender

Camelia Ganga

Head of Marketing Eastern Europe, Glovo

Oana Ciuca

Marketing Manager Tide Franchise, Europe

Maia Novolan

Director General, Syscom Digital

Camelia Popescu

Communication & Advertising Manager, Cora Romania

Victor Kapra

Journalist & Blogger, VictorKapra.ro

Dan Dragomir

Journalist & Blogger, ComputerBlog.ro

Cristina Stanciulescu

Journallist & Blogger, #PeoplePerson

Andreea Retinschi

Photographer

Roxana Iancu

Marketing Manager, HP Inc. Romania

Organizator

Partener principal

Parteneri

Masina Oficiala

Cu sprijinul

  • Host-Age

Parteneri media

Pentru oportunitati de partneriate si sponsorizare, nu ezitati sa ne contactati
Contact