Premiile Webstock

WEBSTOCK AWARDS 2019

Webstock Awards ofera recunoastere celor mai creative si inedite proiecte si campanii din online (inclusiv social media si mobile), realizate in Romania, in ultimul an.

Ca si la editiile anterioare, premiile Webstock 2019 se vor desfasura pe parcursul a doua etape: propunerile spre nominalizare si jurizarea (ce include preselectia nominalizatilor si jurizarea finala). Se califica acele proiecte care au fost realizate in intervalul 2018 – 2019 (august), se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si exceleaza in design, functionalitate si continut.

Propunerile la Webstock Awards pot fi facute in perioada 1 august - 6 septembrie, sunt gratuite si pot fi anuntate de orice persoana (autor sau utilizator), prin completarea formularului online. Atentie, o propunere nu aduce automat si o nominalizare.

Nominalizarea este facuta de organizator pe baza propunerilor primite, numai daca aceasta se incadreaza in categorie si respecta cerintele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul criterii ajutatoare pentru selectia nominalizatilor.

Un proiect poate fi propus la o singura categorie din concurs. Exista insa situatii in care componente din proiecte complexe pot fi sugerate separat in competitie. Va rugam sa ne contactati la adresa contact[@] webstock [.] ro, pentru lamuriri suplimentare.

Nominalizarile vor fi anuntate dupa data 11 septembrie, in urma unui proces de preselectie realizat de catre organizator. Preselectia vizeaza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse, creativitatea si nivelul de dezvoltare si valabilitatea informatiilor (descrierilor).

Jurizarea efectiva revine unui grup format din specialisti in marketing si persoane din agentii de comunicare online si se desfasoara in perioada 12 - 25 septembrie. Pentru votul online, jurizarea este deschisa pana pe 27 septembrie, ora 18:00. Acesta va lua in calcul urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor vor conta foarte mult creativitatea si experienta generala oferita de acestea. Criterii dedicate vor fi comunicate juratilor la anumite categorii si facute ulterior publice, inainte de gala.


Categorii 2019

WEBSTOCK AWARDS 2019

Best Marketing & Technology Podcast

Categorie adresata podcast-urilor care abordeaza predominant subiecte despre comunicare, marketing, digital, tehnologie si business online. Autorii podcast-urilor trebuie sa fie implicati in domeniile marcom & tech. Pot fi inscrise atat podcast-uri personale, cat si de companie / brand. Propune proiect aici.

Best Use of Photography

Proiecte sau campanii de comunicare online ori proiecte digitale offline, in care fotografia a avut un rol important, cu un  concept unitar, ce s-au remarcat prin creativitate si executie. Se apreciaza rolul fotografiei in proiect si felul in care ea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte de brand. Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior si care nu sunt inscrise deja si la Best Use of Instagram. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Propune proiect aici.

Best Use of Video

Proiecte sau campanii de comunicare online ori proiecte digitale offline, in care continutul video a avut un rol important, cu un  concept unitar, ce s-au remarcat prin creativitate si executie. Pot fi campanii care s-au remarcat fie prin viralitate, fie prin creativitate, concept ori executie. Proiectele online pot fi reprezentate fie de site-uri dedicate (ori sectiuni pe acestea), fie de campanii de brand. Se apreciaza rolul elementelor video in proiect si felul in care acestea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte ale organizatiilor (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior si care nu sunt inscrise deja si la Best Use of YouTube. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Propune proiect aici.

Mobile Applications

Aplicatii mobile B2C dezvoltate de organizatii si companii din Romania pentru piata locala. Conteaza foarte mult creativitatea proiectului, utilitatea si impactul pe care aplicatiile le-au avut in randul utilizatorilor. Nu sunt admise aplicatii de prezentare de produs, de companie (obisnuite), cele din servicii clasice (e-commerce, online booking, banking, telecom, utilitati etc). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Propune proiect aici.

Best Brand on Instagram

Conturi de Instagram ale brandurilor (companiilor) care comunica constant cu publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica in mod frecvent status-uri, stories si clipuri pe IGTV, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 5.000 de persoane. La aceasta categorie pot fi inscrise conturi participante si la editii anterioare, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an. Propune proiect aici.

Best Brand on YouTube

Conturi de YouTube ale brandurilor (companiilor) care comunica constant cu publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica in mod frecvent clipuri, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 5.000 de persoane. Propune proiect aici.

Best Social Good Campaigns

Campanii initiate de bloggeri, vloggeri, jurnalisti, influenceri, persoane publice, lansate in ultimul an, in mediul online sau offline (care a avut si sprijin online), ce au sprijinit o initiativa sau o idee de bine, au cautat sa schimbe perceptii, au sustinut comunitati. La aceasta categorie nu se pot inscrie organizatiile (for-profit, non-profit, din administratie) si nici proiecte deja participante la editia anterioara. Sunt admise colaborarile intre creatori de continnut si organizatii, insa proiectele trebuie sa fi fost initiate de persoanele mai sus amintite. Preselectia propunerilor va tine cont de impactul avut in mediul online si offline, de aceea e important sa existe in descrierea proiectelor cat mai multe date concrete. Un creator poate inscrie un singur proiect. Propune proiect aici.

Best Online Video Shows

Categorie dedicata emisiunilor cu difuzare exclusiv online, cu mai multe episoade, canalelor jurnalistilor care publica in mod constant clipuri pe anumite teme, canalelor publicatiilor online, serialelor online. In aceaasta categorie nu pot fi inscrise canale de nisa (culinare, tech, auto, fashion & beauty etc) si nici vlogurile personale clasice. Pot fi propuse proiecte care apar pe YouTube, Vimeo, Facebook ori pe alte platforme online. Categoria se adreseaza atat creatorilor de continut, cat si organizatiilor (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt admise proiecte lansate incepand cu ianuarie 2018. Nu pot fi inscrise proiecte care au fost nominalizate deja anul trecut la Webstoock Awards, in categorii similare. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Propune proiect aici.

Best Use of Instagram

Campanii derulate de brand-uri pe Instagram, atat pe contul propriu, cat si pe cel al influencerilor colaboratori. Campanii care se remarca prin creativitate, un concept inedit si pe felul in care au fost folosite optiunile platformei ori conturile influencerilor. Campanii in care Instagram a avut un rol bine definit. Categorie dedicata brand-urilor. Un brand poate inscrie maximum 3 proiecte in aceasta categorie. Propune proiect aici.

Best Use of YouTube

Campanii derulate de brand-uri pe YouTube, atat pe contul propriu, cat si pe cel al influencerilor colaboratori. Campanii care se remarca prin creativitate, un concept inedit si pe felul in care au fost folosite optiunile platformei ori conturile influencerilor. Campanii in care YouTube a avut un rol bine definit. Categorie dedicata brand-urilor. Un brand poate inscrie maximum 3 proiecte in aceasta categorie. Propune proiect aici.

Best Independent Publishing

Categorie deschisa proiectelor media online nou aparute in peisajul local, lansate in ultimii cativa ani, fara o legatura cu trusturi sau cu produse media offline, care se sustin prin donatii, crowdfunding, proiecte speciale si advertising. In aceasta categorie sunt acceptate proiecte cu larga recunoastere si o audienta consistenta. Preselectia va fi facuta de un grup de jurnalisti si profesionisti in comunicare. Castigatorii vor fi alesi prin votul public online si cel al unui juriu dedicat. Propune proiect aici.

Best Influencer Campaigns

Campanii desfasurate de branduri cu creatori de continut (bloggeri, vloggeri sau instagrammeri) si/ sau celebritati. Creativitatea campaniilor e un factor esential in preselectia proiectelor, dar va fi apreciat si rolul influencerilor si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand / o companie si sa sublinieze rolul pe care influencerii l-au avut in campanie. La aceasta categorie pot fi inscrise doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Un brand poate inscrie maximum 3 proiecte in aceasta categorie. Propune proiect aici.

Best Digital Innovation

Categorie dedicata proiectelor noi, care utilizeaza elemente sau tehnologii inovatoare. Noutatea este asadar un factor diferentiator. Multe proiecte provin de obicei din randul brand-urilor care au facut experimente social media sau in online, asa cum altele sunt inscrise de persoane care experimenteaza noi tehnologii sau chiar inoveaza. Sunt acceptate doar proiecte lansate deja si care fie se adreseaza pietei noastre. La aceasta categorie pot fi inscrise doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Propune proiect aici.

Best Experiential Campaigns

Categorie dedicata proiectelor speciale isi campaniilor care combina mediul online cu spatiul offline, initiate de companii si brand-uri, ce pun accent pe oferirea unei experiente inedite audientei. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si aspectul “special” al proiectului. Sunt cautate proiecte intr-adevar deosebite, care au avut o idee puternica sau o implementare inedita. Nu sunt admise proiectele personale si campaniile de brand obisnuite si nici festivaluri, meetups, conferinte etc), dar sunt acceptate activarile creative ale brandurilor din evenimente. Un brand poate face maximum 3 propuneri. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Propune proiect aici.

ABSOLUT Online Personality of the Year

La aceasta categorie, pot fi propuse persoane active in mediul online, care se exprima prin intermediul blogurilor, comunitatilor si site-urilor si au o prezenta activa in retelele sociale. Persoane care au creat comunitati sau sunt recunoscute ca voci importante in diverse domenii. Persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati. Incepand din acest an, premiul va fi desemnat atat prin votul juriului, cat si prin vot public online. Propune un nume aici.

Pagina in curs de actualizare. Alte detalii vor fi adaugate incepand cu 20 august.

Juriu 2019

OUR JUDGES FOR THIS EDITION

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

Alex Visa

Chief Digital Officer, GroupM Romania

Bogdan Apostol

General Manager, Voxline Communication

Andrei Ungureanu

CEE Content Manager, The Coca-Cola Company

Ciprian Susanu

Online Marketing Consultant, Formula4

Cristian China Birta

Social Media Consultant, Kooperativa 2.0

Dorin Boerescu

CEO, 2Performant.com

Gabriel Nedelea

Manging Partner, Sunshine Digital

Gabriel Sora

Digital Marketing Consultant, Clear Maze SRL

Gabriela Enescu

Managing Partner, Uppercase-Peregrin

Ina Badarau

PR Manager, MedLife Group

Ioana Marzac Sigarteu

Corporate Communication Manager, Samsung Electronics Romania

Ioana Anescu

Executive Director, IAB Romania

Ionut Munteanu

Digital Marketing Evangelist & Entrepreneur

Mugur Patrascu

Managing Partner, Screen Native

Laurentiu Dumitrescu

Managing Partner, Digital Star

Matei Stoicescu

PR Manager, Vodafone Romania

Dan Virtopeanu

Managing Partner, Breeze Mobile

Monica Jitariuc

Managing Director, MSL The Practice

Vlad Popovici

Managing Director, Kubis

Patricia Zegreanu

Marketing & Communication Manager, Skoda

Raluca Radu

Country Manager, Answear.ro

Robert Katai

Content Marketing Manager, Bannersnack

Dan Boabes

Founder, CityLink

Simona Andrei

Brand Manager, Pernod Ricard Romania

Costin Cocioaba

Managing Director, The Web Room

Mihai Dragan

COO, Oveit

Calin Coman

Handsome Creative Director, Handsome Advertising

Corina Bacanu Calarasu

Digital Creative

Roxana David

The Marketing Fairy & Co-Fondator, Creadiv

Tudor Galos

Senior Business Consultant, Tudor Galos Consulting

Alex Dona

Founder, Marketing Mindset

Cristina Avram

Marketing Director, Avon

Anca Roman

Touchpoints, Digital & Communication Manager, FrieslandCampina Romania

Alina Cinciulescu

Strategy Manager, Global Records

Carmen Popa-Nemoiu

Marketing Manager, Revolut

Paul Cotor

Head of Creatives, Minio Studio

Delia Margarit

Managing Partner The Good Company

Sorana Savu

Senior Partner, Premium Communication

Claudia Tocila

Head of Marketing, Vola.ro

Cristina Hanganu

Communication & CSR Director, Lidl Romania

Roxana Dumitru

Marketing Director, De'Longhi Group

Marius Pahomi

CEO, Conversion Marketing

Raluca Kisescu

Marketing Consultant

Vlad Eftenie

Architect & Photographer, www.vladeftenie.ro

George Man

Managing Partner, Creative Market Agency

Gabriel Patru

President, IAB Romania

Emanuel Romedea

Instagrammer, @yesmyfriend

Organizator

Partener principal

Parteneri

Parteneri media

Cu sprijinul

  • Host-Age
Pentru oportunitati de partneriate si sponsorizare, nu ezitati sa ne contactati
Contact